يکشنبه ۴ آذر
دیوانه بازی شعری از محسن نظری
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۵ ۲۱:۱۲ شماره ثبت ۴۷۳۰۸
بازدید : ۳۷۶ | نظرات : ۳
|
آخرین اشعار ناب محسن نظری
|
بعد از تو ، حتی نیمه ی مرداد هم سرد است
بعد از تو لذت بردن از هر لذتی ، درد است
ای شاه دلها ، نازنین بانو ، چه می دانی؟
از غصه هایی که ، گریبان گیر یک مرد است؟
من دل به دریا دادم اما ، مرده برگشتم
تاوان هر دیوانه بازی ، یک عقبگرد است
فرقی ندارد روز با شب ، گریه با ... هرگز !
حالا برای روح تنهایی که شبگرد است
تو ، غرق دنیای خودت هستی ، نمی دانی
دنیا چه بی منطق، چه بی وجدان، چه نامرد است
هان، راستی! این چشم هایم کاربردش چیست؟
این چشمها، قبل از تماشایت چه می کرده است؟
محسن نظری
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.