جمعه ۲ آذر
اینجا کجاست؟ شعری از رضا حیدری نیا
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ ۱۳:۲۷ شماره ثبت ۴۷۲۴
بازدید : ۱۰۰۹ | نظرات : ۱۹
|
آخرین اشعار ناب رضا حیدری نیا
|
آنجا که هر خیالی ، آوار کرده خود را دل بی گمان اسیر ،افکار کرده خود را
آنجا که هر حضوری ، تنها گمان و نقش است اندیشه در توهم ، هشیار کرده خود را
آنگه که آرزو ها ،دل را اجاره کردند بودن به لطف امید ، تکرار کرده خود را
جایی که آدمیت ، در چنگ اعتقاد است لذت به دست باور ،انکار کرده خود را
ای کاش مرده بودم ، تا آدمی نبینم در پای اعتقادی ، کشتار کرده خود را
اینجا که رستگاری ، میلی به حق و پاک است گویا به خودکشی میل ، وادار کرده خود را
وقتی که کار قدرت ،اثبات حق خویش است قدرت مخوان که ضعفی ، اقرار کرده خود را
سیگاری از ملالت ، در دست بی خیالیست آری هوس نهان در ، سیگار کرده خود را
شاید هوس دوباره ، سیبی به دست حواست افسوس کین غریزه ، بیمار کرده خود را
شاید غریزه در دست ، آرامش تو دارد فکرت بر این حقیقت ، دیوار کرده خود را
جایی که هر رضایی ، در کار فتح میل است دارندگی عجب نیست، سردار کرده خود را
تقدیم به لولی وش عزیز که کلام پرمهر و حوصله ی پر از عشقش در گفتگویی دوستانه ،پای کلام روز را به شعرم باز کرد.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.