جمعه ۲ آذر
اشنای دیروز شعری از رحیم نیکوفر ( آیمان )
از دفتر سپید نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ جمعه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۱۷:۰۲ شماره ثبت ۴۷۱۳۰
بازدید : ۷۷۳ | نظرات : ۲۹
|
دفاتر شعر رحیم نیکوفر ( آیمان )
آخرین اشعار ناب رحیم نیکوفر ( آیمان )
|
من آشنای دیروز وبغض امروزم.
پابه پای احساس
جاری میشوم سمت نگاهت.
مرا آرام از گونه ات برچین که؛
تکان شانه ات در تحمل من نیست.
تبسمی دوباره برمن ببخش
تاباردیگرچند واژهءمقدس،
برگردنت آویزان کنم
والهه ای نو در شعرم ازتو بسازم
باز من آمدم و چند کاغذ سپید تانگاهت بخندد
نگاهی که بال پرواز حروف الفباست
الفبایی که از حروفش ؛ ش،ع،ر راکنار هم میچینم وباعشق تقدیمت میکنم .
نیکوفر اردیبهشت 95
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
نگاهی که بال پرواز حروف الفباست...این نگاه زیبایتان ماندنی