جمعه ۲ آذر
ندبه قدر شعری از مهدی گوران اوریمی
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۰ ۱۲:۳۰ شماره ثبت ۴۷۱۲
بازدید : ۶۸۶ | نظرات : ۱۶
|
دفاتر شعر مهدی گوران اوریمی
آخرین اشعار ناب مهدی گوران اوریمی
|
به حق ندبه های من، خدا خدا عنایتی تو را به این شب عزیز با منت شفاعتی
قسم نمی خورم چرا که با خودم غریبه ام تو چون نرانی ام بکن به رحمتت حمایتی
مرا سلام قدسیان و روح را چه کار هست تو چون تویی مرا چگونه بر دگر حلاوتی
نبوده ام چنانکه بایدم در این دو روز عمر که بندگی بلد نبوده ام ، عجب کسالتی
نه بنده ام ، ولی خدا! خدائیت که کم نشد مرا به حکم رحمتت ، نظر نما به ساعتی
که لحظه لحظه عمر بی شفاعتم که مانده است تبرکی شود از آن خدائیت امانتی
عجب بر این دل غریب! با تو چون سخن کند؟ روان روانه سوی تو به حق قدر حاجتی
شب نوزدهم رمضان........................التماس دعا
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.