بنام نگارگرعشق..............
.............................................................
صدشُـکرکـه هردَم، زِ توبَرمـا،نظری هست
وَزسـایه ی لطفت، به سرِ مـا، اثری هست
ازدیـده تو پنهـــانی اگـــر،گـــاه بـه گــاهـی
برکوچــه ی مـادلشــــدگانت، گُـذری هست
گوینــد بیـــایی تو اگـر، غنچـــه شــــــکوفـد
برشاخـه ی گل، بلبلِ پُرشورو شری هست
دُنیـا چوگلســـــتان و درآن، میوه ی انصــاف
وَز عـدلِ تو، برشـاخِ شـجر، بـاروبَری هست
بررویِ کسـی، بســــته نگردد، دَرِ اُمیّـــــــد
کـز خــــانـه ی دادِ توشــها، بـاز دَری هست
حـــــرفـی نزنـد کس، زِغـم وغصّـه و انـدوه
تـا،حرف وحدیثِ لبِ ،همچون شکری هست
تشویشِ قفس، در دلِ مُــرغـی نبُـوَد هیـــچ
برقلّـه ی قـاف اَرنظـرش، بـال و پَری هست
تـاچنــــــد بگریـَم شب وروز،ازغـمِ هـــجرت؟
تـاچنـد بگویـم کـه دَرین دل، شـرری هست؟
من، منتظرو دیــده بـــه راهم، کـــه بیـــایی
تا در دِلِ من شوری و هم،چشم تَری هست
جـان می طلبی ازمن اگــر، این تـوُ این جـان
مُـزدِ قـدَمت خواهـی اگـر، بـاز سـری هست
گــر کورشود دیـده چنـــــان، دیـده ی یعقوب
یوسف چو تـویی، بـازاُمیـــدِ دگـــــری هست
جُـزصـبر مرا،چــاره ی دیگر، چـه توان کـــرد
گوینـــد پس از صــبر، اُمیــــدِ ظـفری هست
عیبَم مَنـما، زینـــکه بُـوَد، عشق تـو فخـــرم
(دیوانــه) تر ازمن، مگــرآیـا بشــری هست؟
.................................................................
(دیوانه)
(دیوانــه) تر ازمن، مگــرآیـا بشــری هست؟
درود استادبزرگوارم
بسیارزیباست