يکشنبه ۴ آذر
گداز و گذار شعری از یاسر رییسوند(پاییز)
از دفتر سوز عشق نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۰۰:۵۸ شماره ثبت ۴۶۹۸۶
بازدید : ۵۱۱ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر یاسر رییسوند(پاییز)
آخرین اشعار ناب یاسر رییسوند(پاییز)
|
شور و شرر در عشق ما ، آتش فکند در جان ما
زین شوق و اشتیاق ما، قاصر بشد بیان ما
در هر غزل وصف رخ ت،رخ بِبَرد از رخ ما
ای مَه گُل مه چهره ام،مهر رخ ت ایمان ما
درد م نیاساید دمی ،درد فراق فزون همی
زان التهاب هر شب ت، ابری بشد میهمان ما
در عافیت هر یک دَم م،آسوده در خیال تو
وصف شِکر چون لعل تو،جمله بشد درمان ما
دوری ببرد از کف قرار،گویا چنین م از قرار
رنج وصال عشق او،تمام بکرد توان ما
کس را ندیدست این فراق، یاسر نیارَد بر زبان
اندر قیاس درد او،هفت آسمان فغان ما
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دروددددددددد
زیبا بود