جمعه ۲۵ آبان
خلاصه آخر این قصه ،با خودت ،بنویس شعری از حسین دلجویی
از دفتر بخاطر چشمانش نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۰۲:۰۳ شماره ثبت ۴۶۹۳۳
بازدید : ۳۸۶ | نظرات : ۱۹
|
آخرین اشعار ناب حسین دلجویی
|
چه میشودکه تو فصل الخطاب من بشوی
به دشت سینه ی من آفتاب من بشوی؟
/
چه میشود که به نازی بجوشی و گاهی
به جام سرخ غزل ها،شراب من بشوی؟
/
چه میشود که بنام هزار و یک شب عشق
چو شهرزاد شب من ، جواب من بشوی
/
خوشا به عشق، که ای آخرین الهه ناز
به دشت سبز غزل ماهتاب من بشوی
/
و قطره قطره بگیری سرشک فاصله هام
گل چکیده ز وصل و گلاب من بشوی
/
چه میشود که به گیسوی یاسمن خیزت؟
سحرچو رایحه مهمان خواب من بشوی
/
خلاصه آخر این قصه با خودت، بنویس
چه میشود که به محشر جواب من بشوی؟
/
حسین دلجووو
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
چو شهرزاد شب من ، جواب من بشوی
درود استادخوبمممممم
مثل همیشه بسیارزیبا بود