هزار و یک و ترانه
دفتر اول: یاد یار
نام ترانه: من جاده باهم دیگه رفیق یم
تقدیم به رفیق جاده ها یه تنهایی یم-
توضیحات: یرایش95/2/21- بداهه- ناتمام0- بداهه- ه- و یه برای راحتر خواندن تصنیف
**
من جاده باهم دیگه رفیق یم
من جاده رفیق ها یه قدیم میم
من جاده باهم دیگه قریب یم
من جاده باهمه دیگه انیس یم
**
منم جاده باهم تنها یه تنها
من جاده باهم تنها یه غم ها
من جاده باهم یک دل -یک راه
من جاده باهم تنهایه شبها
**
من جاده باهم یار کویریم
من جاده باهم خیلی رفیقیم
من جاده باهم تنها یه کوه یم
من جاده باهم از دور رفیقیم
**
یاره دلتنگی هایم- تنهایم
یار هم دمی هایم اینجایم
یار بی کسی هایم – رسوایم
یار کوچه هایه و جاده هایم
**
من جاده باهم تنها- من جاده باهم همراه
من جاده باهم می ریم- از این جمع بی همراه
من جاده باهم رفیم – از شهر پرغوغا
من جاده باهم میریم-تا برسیم به دریا
**
حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
توضیحات: سرایش95/2/20- ناتمام- جاده مشهد نیشابور- ساعت 3 بعد از ظهر
من جاده باهم میریم-تا برسیم به دریا
درود استادبذرگری عزیز
ترانه ای زیبا ومتفاوت تر از همیشه بود
آفرینننننن
میلاد ماه منیر بنی هاشم برشمامبارک