جمعه ۲۵ آبان
این عشق کودکانه تو... هیچ... بگذریم شعری از حسین دلجویی
از دفتر بخاطر چشمانش نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۱۳:۰۷ شماره ثبت ۴۶۷۹۹
بازدید : ۴۴۹۱ | نظرات : ۴۶
|
آخرین اشعار ناب حسین دلجویی
|
هرشب دلم بهانه ی تو...هیچ...بگذریم
هر شب لبم ترانه ی تو..هیچ...بگذریم
دیواری از جدایی و یک جاده غرق شب
بین من و میانه ی تو... هیچ.. بگذریم
افسانه گشت عشق من و تو ،خدای را
مانده من و فسانه ی ...هیچ..بگذریم
طوفانی دلم به کدامین پناه ؟ وای...
دست من و کرانه تو... هیچ...بگذریم
هر جا که می کشدم دل ، به هر نگاه...
چشم من و نشانه ی تو ...هیچ ...بگذریم
روزم به پرسه های پر از یاس و شام من
زجر غم شبانه ی تو... ،هیچ... بگذریم
شاعر نشد دلم به دو تا بیت و مانده ،با
این عشق کودکانه تو... هیچ. ..بگذریم
حسین دلجووو
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
چشم من و نشانه ی تو ...هیچ ...بگذریم
درود استادبزرگوارم
بسیار زیبا بود