سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 7 ارديبهشت 1403
    18 شوال 1445
      Friday 26 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۷ ارديبهشت

        ساده است...

        شعری از

        مهدی حق طب

        از دفتر .... نوع شعر نیمائی

        ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۱۲:۰۱ شماره ثبت ۴۶۶۱۷
          بازدید : ۴۳۲   |    نظرات : ۴

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر مهدی حق طب

        به نام دادار دادگستر
        سلام و درود بر تمامی اساتید شعرناب
        پس از دیر مدتی غیبت از حضور در سایت ادب حکم فرمود  عرض ادبی خدمت اساتیدم داشته باشم...!
        یاعلی...
        ................................................................................................................
        کبک ها،
                   سینه خیز میروند لای برف ها!
        برف ها،
        -قهرمان داستان شمع ها-
                                   آب میشوند پای کوه!
        کوه هم،
        پشتوانه ی لطافت نسیم،
                              بی هراس و بیم، مانده است!
        تا که عاقبت نسیم، پیش گوش ما
        پچّ و پچ کند:
        زندگی
                 -جزبرایتان که عاقلید-
                                             ساده است...!
        ۲
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        نیره ناصری نسب
        سه شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۰۷:۲۳
        درود بر جناب حق طلب گرامی

        چندی نبودید و خوشحالیم شعر دیگری از شما می خوانیم

        بسیار زیبا و با معنا احسنت خندانک خندانک خندانک خندانک
        آلاله سرخ(سیده لاله رحیم زاده)
        سه شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۱۲:۴۸
        خندانک خندانک خندانک
        مجنون ملایری
        چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۰۱:۵۶
        با سلام بسیار عالی سروده اید موفق باشید
        همایون فتاح(رند)
        چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۲۳:۵۰
        آفرین ها برتو واین طبع خوش خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0