جمعه ۲ آذر
پاییز...بهار...پاییز شعری از علی رفیعی وردنجانی
از دفتر یاد-داشت نوع شعر قطعه
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۱۹:۳۴ شماره ثبت ۴۶۵۴۴
بازدید : ۴۱۷ | نظرات : ۵
|
دفاتر شعر علی رفیعی وردنجانی
آخرین اشعار ناب علی رفیعی وردنجانی
|
یادت میاد گفتی بهم
ببین که ماه و کامله
تو پشت رُل نشستی و
منم پر از مکالمه
..................................
اگه هنوز بهشت تو
پر از گلای خاتمه
چرا تموم عاشقا
جاشون ته جهنمه
..................................
دیگه نمی زارم بری
اگه شده حتی بزور
بهت نگا نمی کنم
نمی کنی ازم عبور
..................................
بگو بزار غریبه ها
نشون بدن من و بهم
نمی تونم باور کنم
نمی تونم ... بزن بهم
علی رفیعی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانه زیبایی است