جمعه ۲ آذر
ستایش شعری از خالد بایزیدی(دلیر)
از دفتر دل مویه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ ۰۰:۲۹ شماره ثبت ۴۶۴۸۵
بازدید : ۸۷۰ | نظرات : ۵
|
دفاتر شعر خالد بایزیدی(دلیر)
آخرین اشعار ناب خالد بایزیدی(دلیر)
|
چهارکوتاه سروده از:خالدبایزیدی(دلیر)
برای ستایش قریشی کودک شش ساله ای که
هرگزبه خانه اش بازنگشت ....
1-
چقدرمهربان اند
چقدرمهمان نوازند
چقدرحامی کودکان اند
آنقدر!
آنقدر!
که پیش ازتکه تکه شدن
که پیش ازسوخته سوخته شدن
که پیش ازتجاوز تجاوزکردن
این هم زبانان؟؟!!
مدام معذرت می خواهند؟؟!!
2-
من خدارا
درنگاه معصومانه ی ستایش
گم کردم
آنگاه که هیچ خدایی
فریادرس اش نبود؟؟!!
3-
به پدرم گفته بودم:
پدر!
مواظب ام باش
روزی درین کوچه های غربت
گم می شوم
امااومدام میخندیدومی گفت:
مگرمی شود...
کسی درمیان هم زبانان خود
گم شود؟؟!!
4-
جای تعجب نیست
که من
درین ازدحام گم شده ام
من باچشم خوددیده ام
هزاران هزارنفر
درین ازدحام گم شده اند
بدون آنکه ....
کسی دیده باشد؟؟!!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.