جمعه ۲ آذر
افسوس شعری از محمدجعفر محبعلی
از دفتر هجران نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ ۰۹:۳۸ شماره ثبت ۴۶۳۵۷
بازدید : ۷۳۶ | نظرات : ۵
|
دفاتر شعر محمدجعفر محبعلی
آخرین اشعار ناب محمدجعفر محبعلی
|
دلم را تکانی دادم
افسوس اشتباه کردم
خاطرات کهنه دوباره سراغم آمدند
تنهایی بی کسی غم غربت
حرفهایی آلوده رفتارهایی سنگین
تفکرات بیگانه
آرزوهای برباد رفته
آرزوی مرگ لحظه ها
جولان سگهای ولگرد
زخم هایی از جنس زبان
تیرهایی به اندازه نگاه های تنگ
یادم آمد با برگ شقایق عهدی کرده بودم با شاپرک
عهدی که بسته بودم را شکستم
دوست دارم خود را بر بالای ابرها ببینم دور از زمین کثیف
دوست دارم مرگ را
دوست دارم جدائی تنهائی بی کس را
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودهااااااااااااا
زیبا قلم می زنید