جمعه ۲۵ آبان
تنها خطای زندگیم دیدن تو بود. شعری از حسین دلجویی
از دفتر بخاطر چشمانش نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ ۱۴:۲۸ شماره ثبت ۴۶۳۱۰
بازدید : ۶۸۰ | نظرات : ۵۵
|
آخرین اشعار ناب حسین دلجویی
|
.
ای ماهـتاب سر زده در شامگاه من
خوش آمدی به برکـه سرد نگاه من
یکبار چشم مست تو را دیدم و خدا
صد مثنوی نوشته به پایم ، گناه من
بانو چقدر با تو حـــرم شاعرانه بود
وقتیکه سرکشید ز گلدسته ماه من
آنجاکه چشم شاه به آهوی خسته بود
آنجا که دل ربود ز من ، پادشاه من..
گاهی نگاه قابله ای چاره می کند
بر بغض های شیشه ای پا به ماه من
از مدرسه به کوچه ما سر بزن ببین
موی سپید مانده و بخت سیاه من
تنها خطای زندگی ام، دیدن تو بود
بانوی من ، قشنگ ترین اشتباه من
حسین دلجووو
با سلام و احترام...
از تک تک عزیزان بزرگوار و شعرا و اساتید والاگهرم که شاگرد نوازی کرده و در پست قبلی از گوهر وجود خویش ، ابراز لطف مرحمت کرده بودید ،بی نهایت ممنون و سپاسگزارم...
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
گاهی نگاه قابله ای چاره می کند
بر بغض های شیشه ای پا به ماه من
درود استادبزرگوارم
حقا که عالی واستادنه غزل می سرایید
واقعن دلنشین وزیباست