يکشنبه ۲۷ آبان
بازگشته از گور شعری از علی میرزایی( هیچکاک)
از دفتر سرگیجه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ ۱۴:۵۸ شماره ثبت ۴۶۱۱۱
بازدید : ۳۹۹ | نظرات : ۷
|
دفاتر شعر علی میرزایی( هیچکاک)
آخرین اشعار ناب علی میرزایی( هیچکاک)
|
شیشه را میشکنم و دل رفیق بد را
تا فانی نشوم از بستن افیون به نافم
تصمیم میگیرم به ترک تریاک
تا نابودم نکند دود
سرنگ را برمیدارم از روی رگم،بیدرنگ
تا جان بگیرند گلبولهای قرمز خونم
آب میریزم روی آتش منقل
تا زردم نکند با سرخی اش
من هیچکس هستم،یک مسافر
در سفری از نشئگی به پاکی
در جاده خماری
انسانی پاک میشوم با کله ای پوک
بازگشته از گور مثل دیکاپریو
من مسیح هستم
که زنده کرده ام خود را
«آیا یاری کننده ای هست که مرا یاری کند؟!»
مرا باور کنید و ایمان بیاورید به معجزه ام
من مسیح هستم
که به صلیب کشیده است شب را
انکارم نکنید....
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سروده جالبی است
گفته میشود که هشتاد و پنج در صد پاک دگان از مواد افیونی دوباره گرفتار میشوند
امید که شما پانزده در صدی باشید