چهارشنبه ۱۶ آبان
سیـــــــــــــــــگار شعری از مجید قهری صارمی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۳ فروردين ۱۳۹۵ ۱۷:۰۷ شماره ثبت ۴۶۰۲۷
بازدید : ۵۶۲ | نظرات : ۱۹
|
دفاتر شعر مجید قهری صارمی
آخرین اشعار ناب مجید قهری صارمی
|
به عمق ژرفنای شبی تــــــار . !
میان خلوت خود بدور از چشم اغیار .!
فقط مانده نخی سیـــــــــــــگار .!
و یک شعله به کبریتم،
و دود مملو از افکار هیولایی مه الوده به شکل یک حصار.!
و پی در پی هجوم خاطراتم ،
هجومی همچو یک وحشی سگ هار .!
به رنگ این شب تار .!
و من چون جغد پیری
به زیر نور مهتاب ،
شدم خیره به کرم کوچک شبتاب(سیگار)!!
و او اینک فروزان برجک کوچک،
میان وسعت دنیای تاریکم،
میان دست باریکم،
شده تنها مونس و غمخوار .!
و احساس خبیثی چون خزیدن ،
همان حس غریب کوراکور،
به هنگام هجوم تندر و کولاک ،
به خیز خشمگین خارو خاشاک،
و اوج وحشیانه تازیانه خوردن از خاک.!
.
و اینک خزیدن در دل غار ،!
به رنگ این شب تار ،!
.
و در کنج دل این عالم سردابگونه،
هوا سرد و
زمین سردو
همه عالم بی یکباره شده سرد ،
و روح اتشینم شده از روزگار ترد،! ،
دو چشمم گشته اشک الوده،
ایمانم به شک الوده،
.
عالم زین همه الودگیها گشته مرداب و لجنزار ،!
به ژرف این شب تار ،!
فقط مانده نخی سیگار ،!!!!
.
که او هم روبه
خامــــــــوشیـســــــــت...........!!!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
نیمایی زیبا و خوش آهنگ
غمگین و دلنشین