جمعه ۲ آذر
میلاد فاطمه (س) شعری از حسین زارع(مختار)
از دفتر شعر مختار نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ ۱۲:۱۹ شماره ثبت ۴۵۹۷۹
بازدید : ۴۲۹ | نظرات : ۱۳
|
دفاتر شعر حسین زارع(مختار)
آخرین اشعار ناب حسین زارع(مختار)
|
(رفیق بی کلک مادر توئی شمع شبستانم
تویی آرامش جان وبهاری در زمستانم)
تویی استادِ استادان به درسِ مهر و سرمستی
اگر که دکترا گیرم به پیشت در دبستانم
خوشا آنکس که دارد در ،کنارش چشمهٔ هستی
منم در آرزوی آن ،که گیرد باز دستاتم
تویی مظلومِ عشّاقان ،که چشم از آرزو بستی
فکنده دوریت آتش به قلبِ باغ و بُستانم
دعای نیمه شبهایت ،نگیر از من اگر رفتی
که اصلا اعتباری نیست به لطف و عهد دوستانم
به آدابِ مسلمانی سه نوبت بر تو رو کردم
خوشم مادر که در دنیا منم از بت پرستانم
خمیده نخلِ رعنایت که گردد قامتم رعنا
برایم لقمه بگرفتی نمودی مثل ِ دستانم(رستم)
شبی در عالم رویا بغل وا کن بیا مادر
که دل تنگِ هوای تو، نسیمی در گلستانم
شب میلادِ زهرا شد بیا ماه رخت بنما
که امشب میشود حاجت ز هردو جمله بِستانم
خجسته میلاد با سعادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا(س) وروز زن بر همه مادران ایران زمین مبارک باد
شعر مختار 🌺🌹🌺🌹🌺🌹
1395/1/11
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.