سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 16 آبان 1403
    5 جمادى الأولى 1446
    • ولادت حضرت زينب سلام‌الله عليها، 5 هـ ق، روز پرستار و بهورز
    Wednesday 6 Nov 2024
      مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

      چهارشنبه ۱۶ آبان

      آرام و سرسخت

      شعری از

      احسان جهان پیما

      از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۵ ۰۸:۰۳ شماره ثبت ۴۵۹۱۵
        بازدید : ۳۹۷   |    نظرات : ۹

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر احسان جهان پیما

      اگر آرام اگر سرسخت می سوزد دل ما را
      که "رود" از شادی وصلت نوازد ساز زیبا را
      قلم آواز بر می دارد از شعری که شاعر گفت
      که چشمانت بشوی آنگه ببینی خوب، هر کس را
      زمستان خواهد آمد راست باید گفت می آید
      اگر سرد است می باید تحمل کرد سردی را
      ۱
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      جمیله عجم(بانوی واژه ها)
      سه شنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ ۰۶:۳۷
      به شعرناب خوش امدید خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      قلم خوبی دارید
      احسنت خندانک خندانک خندانک
      خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      عباسعلی استکی(چشمه)
      سه شنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ ۰۸:۳۲
      درود گرامی
      جالب و زیباست
      \"اگر آن ترک شیرازی بدست آرد دل ما را\" خندانک خندانک خندانک خندانک
      آرمین اسدزاد (الف)
      سه شنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ ۰۵:۳۴
      درود و احسنت خندانک خندانک

      سال خوشی را برایتان آرزومندم خندانک خندانک خندانک
      زهرا حسین زاده
      سه شنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ ۰۵:۵۷
      که چشمانت بشوی آنگه نما غرق تماشا را
      اگر سرد است می باید تحمل کرد سرما را
      خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      عباس زارع میرک آبادی
      سه شنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ ۰۶:۱۴
      سلام و درود
      عالی بود
      حظ بردم
      خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      عبدالحسین آزادمنش(ع   آزاد)
      سه شنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ ۰۹:۱۹
      درود احسنت خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      ابوالحسن انصاری (الف رها)
      سه شنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ ۱۱:۳۵
      خندانک خندانک خندانک خندانک



      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      2