سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        برای من مردی

        شعری از

        مرتضی درویشی ( اشکان)

        از دفتر از تنهایی نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۷ فروردين ۱۳۹۵ ۱۷:۲۴ شماره ثبت ۴۵۸۷۷
          بازدید : ۳۹۱   |    نظرات : ۶

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر مرتضی درویشی ( اشکان)
        آخرین اشعار ناب مرتضی درویشی ( اشکان)

        قسم به آنچه نوشتم برای من مردی
        تویی که خاطر من را همیشه آزردی
        به گفته های تو از عشق مطمئن بودم
        چه ها که بر سر ایمان من تو آوردی
        و هر زمان به تو شک کرده ام تو  با نیرنگ
        به جان من به خدا بارها قسم خوردی
        شبیه کشور هندم که بعد اسکندر
        همیشه مضطربم از وقوع بر خوردی
        و عاقبت تو به آهم دچار خواهی شد
        به دست آه جگرسوز تحت پیگردی
        و شک نکن که تو روزی تقاص خواهی داد
        تو آبروی دلم را غزل ، غزل بردی
        قسم به بارش باران به حال امروزم
        قسم به آنچه نوشتم برای من مردی
        مرتضی (اشکان) درویشی
        ۱
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        يکشنبه ۸ فروردين ۱۳۹۵ ۱۴:۵۳
        درود گرامی
        غزلی ناب و زیباست
        سال نو مبارک خندانک خندانک خندانک
        منصور شاهنگیان
        يکشنبه ۸ فروردين ۱۳۹۵ ۰۸:۵۲

        با درود و سلام :

        بسیار دلنشین ، زیبا و با احساس ...

        موفق باشید و عیدتان مبارکباد ...

        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        ابوالحسن انصاری (الف رها)
        يکشنبه ۸ فروردين ۱۳۹۵ ۱۱:۳۳
        خندانک خندانک

        خندانک خندانک

        مجنون ملایری
        دوشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۵ ۱۴:۴۳
        با سلام جناب درویشی خوب سروده اید موفق باشی
        زهرا حسین زاده
        سه شنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ ۰۶:۴۷
        ستم به این دل زارم همیشه میکردی
        قسم به حق و حقیقت مرا تو افسردی
        خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0