دوشنبه ۵ آذر
خالی شعری از حمید صادقی
از دفتر باران در بهاران نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۷ فروردين ۱۳۹۵ ۱۱:۵۷ شماره ثبت ۴۵۸۷۰
بازدید : ۴۶۷ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب حمید صادقی
|
دارم کم میشم از تو
از آن روزی که رفتی
با اون تقدیر تاریک
محاله دیگه برگردی
جهانم بعد از تو
یه تصویر بی صدا شد
یه جور بازی پوشالی
میون آدما شد
دارم کم میشم از تو
دارم خو می کنم بی تو
زمان سردُ سنگینِ
که انگار تو دلش کینِ
ما دو تا عاشق و معشوق
ما دو تا همقطار بودیم
ما از جنس آب و عطش
ولی از هم جدا بودیم
زمان تاخته بر این عشق
بر آن راهی که می رفتیم
از آن عشق طوفان زا
نسیمی مانده بر جا
نمی خوام خالی از عشق شم
از تو و خاطرات تو
قدم می زنم زیر مهتاب
که شاید یادم بیاد آفتاب
مرورت می کنم هر شب
تا کمی کم شه از دردم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.