دوشنبه ۵ آذر
نوستالژیک شعری از حمید صادقی
از دفتر باران در بهاران نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۸ فروردين ۱۳۹۵ ۱۲:۴۰ شماره ثبت ۴۵۸۹۶
بازدید : ۳۴۷ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب حمید صادقی
|
گاه غوطه ور در افکار تو
با خود می اندیشم
آه چه دیر زمانی ست که رفته ای
ولی نه.. .
دلم نمی داند زمان به دور از تو بود که
عجیب نوستالژیک گذر کرد
کوچه شما همان است که بود
و آن بغالی روبروی کوچه
فقط.. .
صاحبش کمی سالخورده تر شده ست
میدانی!
چه اهمیتی دارد!
اگر ده قرن هم بگذرد
میان نت های عاشقانه
شعر های دلبرانه
در کافه های خالی
از تو می نویسم
تمام محله یتان قدیمی شود
فرسوده و تخریب و نو شود
اصلاً دنیا عوض شود
چیزی عوض نمیشود
تو هنوز در دل منی
می تابی,می خوانی,می مانی
گفتم که بدانی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.