شنبه ۳ آذر
بهار شعری از ستاره حیدری
از دفتر رهگذر خاطره ها نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۶ فروردين ۱۳۹۵ ۱۹:۴۹ شماره ثبت ۴۵۸۵۵
بازدید : ۸۸۳ | نظرات : ۵۱
|
آخرین اشعار ناب ستاره حیدری
|
بهار آمد بهارانم نیامد
که را گویم که جانانم نیامد
زمستان آمد و شادی ندیدم
طبیبی بهر درمانم نیامد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.