جمعه ۲ آذر
دل ز شادی پر جدا از غم کنیم شعری از زهرا حسین زاده
از دفتر شعرناب نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۵ فروردين ۱۳۹۵ ۰۲:۴۹ شماره ثبت ۴۵۸۲۱
بازدید : ۳۳۴ | نظرات : ۰
|
آخرین اشعار ناب زهرا حسین زاده
|
دل ز شادی پر جدا ازغم کنیم
نی به دشمنهای خود سر خم کنیم
با امید حق و اقدام و عمل
اقتصاد خویش را محکم کنیم
|