يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر بابک فغفوری (پور)
آخرین اشعار ناب بابک فغفوری (پور)
|
بی تو ماتم زده فصل خزونم
بي تو من شبزده و مرثيه خونم
غم شيداييِ تو داده جنونم
كاش تفال میزدی بهر شگونم
...
بی تو کاخی بی ستونم
یه سیاه مشقه متونم
هرچه هست باز بی قشونم
افتاد آتش به درونم
...
خاطرت هست می گرفتيم فال شمع
يك بهانه تا بشيم باز هم ، جمع
تا نباشد بينمان عاشقي ، منع
...
تو برفتي تا كه من گشتم اسير
روزگارم گشت ، فسانه در كوير
روح من افسرده گشت و دلگير
...
تا ثريا پر كشيد روح از وجودم
سر به سجاده گذاشتم ،درسجودم
رفت بر باد تار و پودم
ذكر فرهاد ميسرودم
...
رخت بر بست زِ دلم ، در شب يلداي غمم
نگرفت هيچ سراغي ز دل ِ بهت زده ام
...
تلخ ماند كام دلم ، مارش عزا بر حرمم
لب فروگیر به کام ، چونکه بداده قسمم
ثمرعشق تو را ، تلخ نگاشت این قلمم ...
بیاد شعر زیبای کوچه فریدون مشیری و جواب هما میرافشار
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.