جمعه ۲ آذر
دل دل نکن شعری از امیرحسین مقدم
از دفتر حضور دوباره نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ ۲۰:۴۲ شماره ثبت ۴۵۶۹۱
بازدید : ۶۱۸ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب امیرحسین مقدم
|
من که دلتنگ توام بامن بمان ، دل دل نکن
تا دلم خالیست ، درجای دگر منزل نکن
مدتی بگذشته از روزی که مجنونت شدم
نام مارا در شمار مردم عاقل نکن
غرق چشمان توام ، آخربیا دستم بگیر
این تن بی طاقتم را دورازاین ساحل نکن
تا تو هستی، شعرِمن را میشود گاهی شنید
بی مروت ، این همه قول و غزل ، باطل نکن
گه مرا پس میزنی ، گه باز پیشم میکشی
این چنین مارا گرفتار خطای دل نکن
من که جرمم عاشقی بودست حکمم انتظار
پس روا برمن تو حکم مجرم قاتل نکن
با تمام آرزوهایم سراغت آمدم
آرزوهای مرا با اشک چشمم ، گِل نکن
عاقبت من را دو چشمان تو در آتش فکند
بیش ازاین دیگر عذاب از آسمان نازل نکن
#امیرحسین_مقدم
۲۱ بهمن ۹۴
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.