پنجشنبه ۱ آذر
تو نمیدانستی.... شعری از سما همدانی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ ۱۵:۴۷ شماره ثبت ۴۵۶۸۴
بازدید : ۵۹۱ | نظرات : ۳۸
|
آخرین اشعار ناب سما همدانی
|
تو نمیدانستی
که سر کوچه تنهایی من
عده ای از مردم
سیب می چینند...
سیبها گاز زده و سپس
افکنند به دور
و همین زخم زند بر دل من
زخمی از جنس حقارت
زخمی از جنس سکوت
اما این بار
سیب دل را من خود
....به تو تقدیم کنم
تو مزن زخم دلم را این بار
تو مزن گاز بر سیب دلم
تو مینداز آن را به هوا
تا زند صدها چرخ
به هوای دل تو
و فرود آید برروی زمین
و تو بی انگیزه
از کنارش مگذر
که زمین خوردن آن سیب شود
لحظه ی دیدنی زندگیت
و تو ناگاه به خود آیی که
سیب تو
به زمین خورده و صد تکه شده
و تو آن را بپذیر در میان دستت
و به گرمی نوازشهایت
بنشان سیبم را به بلور دل خود
و نگه دارش باش
تا ابد
....تا خود عشق
س . سرمد
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.