شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
آخرین اشعار ناب حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
|
هزار و یک ترانه
دفتر اول: یاد یار
نام ترانه: بوی عطر نارنج تو
تقدیم به : نارنج دلم(ز-ب)
**
بوی عطر نارنج تو
بوی هوای یه عطر تو
بوی یه نفس ها یه تو
بوی یه گیسوهای یه تو
**
تو نارنجستون پیچیده
تو کوچه ها پیچیده
تو یه هوای پیچیده
تو همه جا پیچیده
**
مست هوای توام
مست نگاه توام
مست به جام توام
مست شراب توام
**
خاک پای توام
خاک گلدان توام
تراب خاک توام
تراب پای توام
**
من تراب توام
محتاج نگاه توام
فدای پای توام
فدای یه چشمان توام
**
قدم شماره توام
لحظه شماره توام
چشم به راه توام
من هوا خواه توام
*
خاک ه نگاهت منم
خاک کفش هایت منم
سرمه چشمام تویی
خار ه نگاهت منم
**
می شماره لحضه ها را لحظه لحظه
می شماره هر نگاه را لحظه لحضه
می شماره گام هارا لحظه لحظه
می شمارم نامه ها تو لحظه لحظه
**
حسن بذرگری(آیین)
توضیحات: سرایش94/12/25- بدیه – ناتمام- تقدیمی- نوع شعر ترکیبی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانه زیبا و شورانگیز