شنبه ۳ آذر
تمنا شعری از نیما آسمند
از دفتر فریاد سکوت نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ ۲۳:۵۶ شماره ثبت ۴۵۵۷۴
بازدید : ۵۳۴ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب نیما آسمند
|
به نام او که اوست
در تمنای دو چشمم اشک ها تسلیم شد
احساس هم بازیچه شد
دیده ات زنجیر شد
لحظه را تسلیم بر زخم فراقت کرده ام
کلبه دنج من و تو در سکوت آوار شد
اندیشه ها آزاد شد
در مانده و مبهوت..
اندیشه هم خاموش شد
تو به نجوایی بگو
طلوع آفتاب نگاهت در کدامین شرق است
کلبه ای از جنس سنگ قبله گاه آدمیست..
روی گردانم ز سنگ
قبله را شرق نگاهت کرده ام
سجده ها بر خاک فانیست
بوسه یاد تو را سجده گاهم کرده ام
بی من و ازاد
لحظه ای در من فکر من باش
سویی چشمم اندک اندک
بر رهت بی ثمر تاریک شد
من حریص روی تو
باش
با من باش
در رهای نبودم
بی من و اغوش من مسرور باش
نیما آسمد 1394/3/13 21:49
فریاد سکوت, [31.12.15 06:48]
به نام او که اوست
در تمنای دو چشمم اشک ها تسلیم شد
احساس هم بازیچه شد
دیده ات زنجیر شد
لحظه را تسلیم بر زخم فراقت کرده ام
کلبه دنج من و تو در سکوت آوار شد
اندیشه ها آزاد شد
در مانده و مبهوت..
اندیشه هم خاموش شد
تو به نجوایی بگو
طلوع آفتاب نگاهت در کدامین شرق است
کلبه ای از جنس سنگ قبله گاه آدمیست..
روی گردانم ز سنگ
قبله را شرق نگاهت کرده ام
سجده ها بر خاک فانیست
بوسه یاد تو را سجده گاهم کرده ام
بی من و ازاد
لحظه ای در من فکر من باش
سویی چشمم اندک اندک
بر رهت بی ثمر تاریک شد
من حریص روی تو
باش
با من باش
در رهای نبودم
بی من و اغوش من مسرور باش
نیما آسمد 1394/3/13 21:49
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود
بسیارزیبا بود
يا مقلب القلوب والابصار
يا مدبر اليل و النهار
يا محوا الحول والاحوال
حول حالنا الي احسن حال
سال نوشما پیشاپیش مبارک