يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر علی رفیــــعی وردنجانی
آخرین اشعار ناب علی رفیــــعی وردنجانی
|
مادر شکایت از در و دیوار میکند؟
یا شکوه از اصابت مسمار میکند؟
یا بی شکایت از در و دیوار و میخ در
از غاصب فدک گله بسیار میکند؟
دلتنگی پدر شده عجل وفاتی اش
از دوری پدر شده هرکار مکند
بابا مگر تو رهبر امت نبوده ای؟
حالا ببین که آمده انکار میکند
انکار البته همه ی کار او نبود
با سیلی و لگد به من اجبار میکند
در حقشان تو هرچه محبت نموده ای
جایش ستم مهاجر و انصار میکند
از هرچه بگذری سخن دوست خوش تر است
مولا علی حمایت دلدار میکند
.............................................
علی رفیعی وردنجانی پریش
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود | |
|
درودها استاد انصاری عزیز ممنونم | |
|
درودها ممنونم ................ بسیار عالی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
آیینی زیبا و شورانگیز