يکشنبه ۲۷ آبان
هجده بهار شعری از حسام الدین مهرابی
از دفتر انتظار نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ ۱۳:۱۱ شماره ثبت ۴۵۵۲۱
بازدید : ۵۸۷ | نظرات : ۸۰
|
دفاتر شعر حسام الدین مهرابی
آخرین اشعار ناب حسام الدین مهرابی
|
رفته آن هجده بهار و در زمستان مانده ایم
اسم مادر زنده٬رسمش را ولی میرانده ایم
فاطمه ٬ ذکر لبش « الجآر ثُمَّ الدّآر » بود
ما برای فقرِ یک همسایه ٬ دل سوزانده ایم؟
اوکه حتیرختِ جشنِ عقدِخود بخشید و ما
نورِ شادی را به شبهای کسی تابانده ایم؟
با بزه کاری و توجیهات شرعی گناه
بار ها بر زخمِ پهلویش نمک افشانده ایم
می زند فریاد ٬ وحدت را ٬ سکوت مرتضی
روضهاش راجز برای تفرقه ٬ کی خوانده ایم؟
کاش فرزندش بیاید ٬جسمِ دین را جان دهد
ماکه اینگلخانه را با دستخود خشکاندهایم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.