جمعه ۲ آذر
مردن چون قو شعری از یاسر رییسوند(پاییز)
از دفتر سوز عشق نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ ۱۴:۴۲ شماره ثبت ۴۵۴۹۰
بازدید : ۶۰۸ | نظرات : ۱۹
|
دفاتر شعر یاسر رییسوند(پاییز)
آخرین اشعار ناب یاسر رییسوند(پاییز)
|
از غم چه ها گویم ،درمان چرا جویم
سعدی مرا چون تو در شعر چرا روُیم
شعر و غزل با شمع جز یاد چه ها دارند
زین هجر آن دلدار ، از دل همین گویم
خیلِ خیال تو آرَد مرا حسرت
چون بادِ بی سامان هرجا بشد کوی م
از روز چه می بینی دانی چرا چون است؟
آن رب ز دلسوزی آن کرد تو را پویم...
آن رب چو میدانست این عشق چنان جان است
از لطف و دلداری خورشید بشد سویم
دوش م چه بی پروا از شمع نپرسیدم
در هجر بی پایان مُردم، چنان قو یم
دریا چو محبوبی قو را چو میخوانَد
من نیز در این دریا از شوق تو را جویم
آواز آن قو را حزن ش بجان دارم
یاسر تو میدانی تا هست،همین خوی م
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.