جمعه ۲ آذر
مادر بمان شعری از حسین زارع(مختار)
از دفتر شعر مختار نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ ۰۰:۱۰ شماره ثبت ۴۵۳۹۴
بازدید : ۴۵۹ | نظرات : ۲۴
|
دفاتر شعر حسین زارع(مختار)
آخرین اشعار ناب حسین زارع(مختار)
|
نرو مادر که زود است ما، ببینیم فصلِ سرما را
چه کس بعد از تو میگیرد به زیرِ بال و پَر ما را
🌴
پدر اول غریبِ شهر،عدو سوزانده پرهایت
چه پاسخ میدهد آخر ،قضا و این قَدَر ما را
🌴
ابی طالب مگر بد بود ویا پیغمبر آن جدم
که در کوچه خودم دیدم عدو زد مادرِ ما را
🌴
شدم خونین جگر آنجا که میگفت مادرم زهرا
بماند رازِ این کوچه ،اگر پرسيد پدر ما را
🌴
نمی خواهم که مولایم خجل گردد زِ روی ما
که بی حد دوستش دارم ولی او بیشتر ما را
🌴
خدایا میشوم اول شهیده در ره یارم
برای خاطرِ مولا در آن دنیا بخر ما را
🌴
شعر مختار 🌴🌵🌴🌵🌴🌵🌴
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.