هزار و یک ترانه
دفتر اول: یاد یار
نام ترانه: آمدم نازت کنم
تقدیم به: گل ناز ترانه های من ( ز-ب) وبا الهام از شعر/ من منتظر هر ثا نیه ماندم../ اثر بانو مریم صفری
**
آمدم نازت کنم
ناز اون چشمانت کنم
آمدم بوس ت کنم
بوس از اون لب هایت کنم
--
اومدم بوسه به چشمات بزنم
اومدم شونه به موهات بزنم
اومدم با نگاهت نگاه کنم
اومدم دست به گیسوهات کنم
**
اومدم دخیل گیسوهات بشم
اومدم خادم اون چشات بشم
اومد کفش داراون کفشات بشم
اومدم پاشور اون پاهات بشم
**
دیدم چشا تو- بسته ای باز
از نگاه باز ه من رفته ای باز
دیدم پشت پلک ابر مخفی باز
دیدم از ناگاه باز من – رسته ای باز
**
دیدم به خواب خوش رفته ای تو
تو بازم کار خودت کرده ای تو
بازم خودتو بخواب زده ای تو
انگار منو هرگز ندیده ای که تو
**
می دانم بیدار ه بیدار تو بودی
می دونم بی تاب بی تاب تو بودی
می دونم فریاد فرهاد توبودی
می دونم شیرین بی خواب توبودی
**
می دانم بیدار بودی- تو ماه من
می دونم تو ناز بودی- تو ناز من
می دونم تو ماه بودی- توماه من
می دونم هوشیار بودی- تو خواب من
**
می دونم بی تاب بودی – بی تاب من
می دونم چه ماه بودی- تو ماه من
می دونم بیداری بودی- توخواب من
می دونم محتاج بودی - به ناز من
**
دست تو گیسوی زدم- مجنون من
دست به گل برگ ات زدم- ای یاس من
دست به غنچه هات زدم -ای نازمن
دست به اون چشات زدم ای ماه من
**
حسن بذرگری(آیین)
توضیحات: سرایش94/12/16- بدیه -ناتمام- تقدیمی- برگرفته و اقتباس از ترانه های فکلور خراسان و یاد اون ترانه هایی که دیگه هیچ کس نمی خونه و هیچ کی به یاد نمی یاره
ترانه بسیار زیبا و دلنشین