يکشنبه ۲۷ آبان
\\\\\\\\\\\\\\\چهارده\\\\\\\\\\\\\\\ شعری از آرش غفاری درویش(منتظر)
از دفتر درویش نامه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ ۱۰:۴۳ شماره ثبت ۴۵۳۰۰
بازدید : ۳۳۶۲ | نظرات : ۷۱
|
دفاتر شعر آرش غفاری درویش(منتظر)
آخرین اشعار ناب آرش غفاری درویش(منتظر)
|
- "چهارده"
- بنواز حال من ببین گویم تورا نشانه این
- هفتم زیرِ استخوان هفتم روی این زمین
- دوزخ جای مرتدین آری بهشتی برگزین
- حالی خوشتر باشد این حالی ز حال موءمنین
- پیکر به دوشِ سرزمین آزاد چون خاک امین
- گفتن ندارد بیش از این آری آری این چونین
- ای نام تو زیباترین مخلوق من ای بهترین
- انکار تا حکم یقین احسنت گوید آفرین
- ای ناظرالناظرین ای طاهر و ای طاهرین
- ای ناصرالناصرین ای اوٌل و ای آخرین...
- آرش غفاری درویش ۱۴ اسفند۹۴
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.