جمعه ۲ آذر
دیوانه منم شعری از احسان نیلوفری
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ ۰۱:۰۲ شماره ثبت ۴۵۲۶۹
بازدید : ۹۱۱ | نظرات : ۲۲
|
آخرین اشعار ناب احسان نیلوفری
|
دیوانه منم که بر رخت ای یار،نظر کردم
بی تو مهتاب شبی ز آن کوچه،گذر کردم
وقت تبسمت چون گل شکفتم من
فصل زمستانم را با تو،من بهار کردم
بهار خویش را در تو می دیدم و تو
زمستان پنداشتی مرا و من سرد،سفر کردم
بند بند وجودم شد از غمت پریشان
وقت غم من تبسم کردی و من،بغض کردم
آوار شد بر سرم هجران و فراقت ای یار
طاقت تحمل توانایم نبود و من با جان،وداع کردم
پس از زندگی در کلبه ی قلبت،جان به لب وصل شد
بیا و فاتحه ای بفرست من تنها به همین،دل خوش کردم
ز وجودم تنها مانده روحی پریشان و سرگردان
آن هم برای تو،من داروندارم را فدایت کردم
چون دل مغمومم شد تنگ برایت
طبیب خویش شدم و برای حال نامعلومم،غزلی تجویز کردم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.