يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر علی رفیــــعی وردنجانی
آخرین اشعار ناب علی رفیــــعی وردنجانی
|
یادمان رفت که مدیون شهیدان هستیم
یادمان رفت که اصلاً همه انسان هستیم
ای پیمبر بخدا بار دگر صحبت کن
یادمان رفت که ما وارث سلمان هستیم
هرچه داریم و نداریم همه از علی است
بی علی ما همگی بی سر و سامان هستیم
حرم حضرت زینب هدف خولی هاست
یادمان رفت که ما بچه مسلمان هستیم
دختر فاتح خیبر! همه جا خانه ی توست
یادمان رفت که ما سرزده مهمان هستیم
دختر حضرت زهراست میان آتش
یادمان رفت که ما خادم ایشان هستیم
ما نمک خورده ی عشقیم ولی عاشق نه
بهتر این است بگویم همه بی جان هستیم
سوریه خط مقدم شده ایرانی ها !
یادتان رفت که ما ساکن ایران هستیم؟
...................................................
علی رفیعی وردنجانی پریش
...................................................
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.