شنبه ۳ آذر
سحر تو شعری از نیما آسمند
از دفتر فریاد سکوت نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۴ ۰۱:۱۲ شماره ثبت ۴۴۹۷۶
بازدید : ۶۲۱ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب نیما آسمند
|
فریاد سکوت, [24.12.15 15:32]
به نام او که اوست
از تو رسید آسمان
سجاده ام باران حمد
قلب غرور شکست
تشنگی
آزادگی
مبهوت حمد
این من بی تو جان گرفت
دست تو..
آسودگی
عطش..
آغوش تو
قلب زمین می طپد
گم شدن
پیدا شدن
خاک شدن
بندگی
هر سخن در لرزش گفتار
درماندگی در وصف تو
مانده بر این توهمم
رویا
زندگی
با بغض در فکر تو
افکار در پیله ها
رهایی
پروانگی
بغض ها خنجری بر التماس گریه ها
در سکوت فریاد
فریاد ها بی صدا
لبخند تو بر این توهم باوریست
باور است گم گشتگی در هجر تو
ره بر این گام ها،پینه ها قهر است
زیباست این هجران ها
چشم ها در التماس راه تو
ره اگر از توست...
دیگر چرا پایان راه،مقصود ها
جای پای یاد تو
بر کوچه ها،دیوار ها،ماسه ها
این همان آرامش است
بطلان هر تردید ها
نیما آسمند
1393/9/25. 21:10
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود برادرخوبم
بسیارزیبا بودو با احساس
بر حاشيهي برگ شقايق بنويسيد
گل ، تاب فشار در و ديوار ندارد
شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) تسلیت باد
التماس دعا
راستی کم پیدایی بچه خراسانی؟!!