شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
آخرین اشعار ناب حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
|
هزار و یک ترانه
دفتر اول: یاد یار
نام ترانه: تا آخرین دقایق – من عاشقم شقایق
تقدیم به : شقایق باغ ه ترانه هایم
**
1
تا آخرین دقایق – من عاشق م شقایق
تا خرین دقایق – منتظرم شقایق
منتظر رسیدن – تورا دوباره دیدن
منظر رسیدن-منتظر ه تو دیدن
**
2
تا زنده ام – عاشق منم
از یاد غیر – فارغ منم
تا عاشق م – زنده منم
بی عشق تو- مرده منم
**
3
تا زنده ام از عشق میگم
از مهر اون چشمات میگم
تا زنده ام عاشق میمنونم
من از اون چشمات می خونم
**
4
تا زنده ام فریاد می زنم
عشق تو رو داد می زنم
نام ه تورا داد می زنم
با عشقت فریاد می زنم
**
حسن بذرگری(آیین)
توضیحات: سرایش94/12/2- بدیه – ناتمام- تقدیمی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانه زیبا و دلنشین