پنجشنبه ۸ آذر
شوخی با شعر ناب شعری از محمد علی سلیمانی مقدم
از دفتر طنز نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ ۲۲:۲۰ شماره ثبت ۴۴۷۴۱
بازدید : ۹۲۶ | نظرات : ۸۷
|
دفاتر شعر محمد علی سلیمانی مقدم
آخرین اشعار ناب محمد علی سلیمانی مقدم
|
شوخي با شعر ناب
كرده ام چنديست عادت بر فضاي شعرِ ناب
گشته ام معتاد بر حال و هواي شعرِ ناب
عشق را با هر نفس در سينه جا دادم كه هست
پر ز عطرِ عاشقي، يكسر فضاي شعرِ ناب
جملگي هستند صاحب مكتب و اهلِ قلم
دوستانِ شاعر و بي ادّعاي شعرِ ناب
توي اشعارِ همه سر مي كشيدم مدّتي
مي نوشتم گاه شعري هم براي شعرِ ناب
اشتراكم ته كشيد امّا همين امروز و بعد
بسته شد بر روي من دربِ سراي شعرِ ناب!
دوست دارم فرصتي حاصل شود تا روز و شب
گز كنم، پس كوچه ها و كوچه هاي شعرِ ناب
مي خريدم گر مرا پولي كلان در كيسه بود
اشتراكِ كامل و بي انقضاي شعرِ ناب
اينك اما در پيِ يارانه هستم تا دهَم
پولِ حقِّ اشتراكم را براي شعرِ ناب!
بايد از خرجِ عيالم اندكي را كم كنم
يا بپردازم ز جيبِ خود بهاي شعرِ ناب
حرفِ آخر اين كه هستم با كمالِ افتخار
ذرّه اي كوچك به جمعِ با صفاي شعرِ ناب
سليماني مقدم 22-11-1394
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.