شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
آخرین اشعار ناب حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
|
هزار و یک ترانه
دفتر سوم : هجر
نام ترانه: من بد کردم تو- بد نکن
تقدیم به: سنگ صبور ترانه ها یم
**
من بد کردم- تو بد نکن
بد ه منو – بدتر نکن
زشت منو – زشت تر نکن
زخم منو- نشتر نکن
**
دلو خراب ترش نکن
منو شرمنده تر نکن
درد هارو بیشترش نکن
آتشو تیز ترش نکن
**
من بد رفتم – تو بد نرو
راه بد ه دلم منو نرو
تو از این بیراه نرو
تو از این کوره راه نرو
**
من به بن بست رسیده ام
من به عبث رسیده ام
به آخر خط رسیده ام
من به پر تگاه رسیده ام
**
تو از این جاده ها نرو
تو از این کوچه ها نرو
تو از خونه یه دلم نرو
تو از کنار ه من نرو
**
حال بد منو بیبن
آخر کارمن ببین
آخر کار خود ببین
آخر حال خود ببین
**
سنگ صبور من بمون
صبر ه صبوره من بمون
ایوب ه صبر من بمون
لیلی چشم ه من بمون
**
زینت – چشمایم بمون
آیین ه خوبی ها بمون
آیین عشق ه مون بمون
تو خوب قصه ها بمون
**
یک عمر با بدی هایم ساختی
یک عمر سوختی بازم ساختی
سوختی و هیچی نگفتی
شکوه از دلت نساختی
**
من بد کنم- تو بدکنی
من بدم شوم – تو بد شوی
من کجروم – توکج روی
چه نیکی در عالم باقی
**
ح-ب(آیین)
توضیحات: سرایش94/11/21- بدیه – ناتمام- تقدیمی- براساس قطعه ای از ترانه ای فکلور خراسان
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.