چهارشنبه ۱۶ آبان
ستاره شعری از جعفر جمشیدیان تهرانی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ۰۲:۱۴ شماره ثبت ۴۴۵۱۹
بازدید : ۵۹۷ | نظرات : ۳۸
|
دفاتر شعر جعفر جمشیدیان تهرانی
آخرین اشعار ناب جعفر جمشیدیان تهرانی
|
گل و گیاه نه تنها، ستاره ها هستی
غزل تو باشی و، در استعاره ها هستی
نفوس مردم کشور با مرد و زن شمرند
تو چون فرشته فقط در شماره ها هستی
عجب نباشد اگر سمت تو نماز آریم
اذان عاشقی در آن مناره ها هستی
کنار جمع بگیری تو جان مردم را
تو انتحاری مگر در کناره ها هستی
سپاس حق که نمائی در آسمان پرواز
رها ز بند و قفس هم مغاره ها هستی
چه خوب بود که دیوار شک فرو میریخت
من این طرف تو چرا پشت باره ها هستی
امید هست که پیوندمان نگردد سست
برای فصل چرا در اداره ها هستی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.