سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید |
|
||||||
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است. |
به اندازه تمام زرد های دنیا
که از ردپایت بر صورتم جا ماند
درست وقتی که داغت را
بر پیشانی ام ریختی
تب کردم
مردم می گویند بیماری
بی شک این بیماری
در نسل دختر ها مسری شده است
هر دختری که عاشق می شود
روزی موهایش را
از ته قیچی خواهد کرد
و حتما با خودش فکر می کند
حالش بهتر می شود
سلام نازنین عزیزم
چه کردی کوچک بانوی شاعرممممم
مرحبااااااااااااااااااااااا
راستی کجایی تو
آدمو عاشق می کنی ومی ری پس کورسم وفا دختر
فکر منونمی کنی دلتنگت میشم
الان چندوقته نیستی؟
می خواستم قهرباشم اما می دونی که نمی تونم
دوست دارمممممممممممم هوارتاااااااااااااا
وخوشحالم که بازم بایه شعرقشنگ اومدی مهربونم