شنبه ۳ آذر
فرستاده شعری از رضا حیدری نیا
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۰ ۰۵:۰۹ شماره ثبت ۴۴۱۱
بازدید : ۱۳۸۴ | نظرات : ۲۹
|
آخرین اشعار ناب رضا حیدری نیا
|
گر دلم نزد شما بندی و دلداده نبود اینچنین شیفته بر خاک ره افتاده نبود
جام می نقش لبت گر به لب خویش نداشت جان ِ بر لب شده ام بر لب این باده نبود
منزل حسن تو کاشانه ی دل گر می شد غم دگر ساکن این سینه ی وامانده نبود
نیت عشق در آن سینه نبودست به حتم ورنه اسباب دل کس چو من آماده نبود
یا سرم لایق قلاده ی آن حسن نشد یا که بر کوی شما حاجت قلاده نبود گوهری یافته ام از قدم هجر شما که به یک عمر طلب ، در کف سجاده نبود
نه فرستاده فرستاد و نه یک پیک و سفیر که میان من و او جای فرستاده نبود
باده نوشیم و چنین فاش بگوییم و بدان حال مستانه ی ما از می و از باده نبود
مستی از کار فراغت ز من و خویش و خود است غم نمیکرد مدد ،کار چنین ساده نبود
دل ما باز مقیم حَرَم ِ کوی شماست بجز این در دگرم یک در بگشاده نبود
شکوه زین بند کجا کرده رضا نزد شما؟ که ز سودای شما یک دل آزاده نبود
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.