يکشنبه ۴ آذر
معصومه ایران شعری از ایمان کریمی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴ ۱۱:۴۳ شماره ثبت ۴۴۰۷۱
بازدید : ۷۳۴ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب ایمان کریمی
|
بسم الله الرحمن الرحيم
تقديم به حضرت معصومه سلام الله عليها:
زير باران حرم گرمي تب مي چسبد
و زيارت همه جا آخر شب مي چسبد
دست بر سينه به سوي حرمت مي آيم
خاک بوسي تو در اوج ادب مي چسبد
نسل در نسل شما عادت احسان دارید
پس مكرر به زيارت بطلب... مي چسبد
باد مي پيچد و هو هوي صداي پرچم
شب ميلاد تو همراه طرب مي چسبد
نا خود آگاه كنار حرمت مي فهمم
نام داداش تو با اشك به لب مي چسبد
مربع
طعم سوهان قم و چاي نجف در مشهد
گوشه ي صحن گهرشاد عجب مي چسبد
ايمان كريمي / سمنان
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
آیینی بسیار زیبا و شورانگیز
دستمریزاد
اجرتان با بی بی دوعالم