يکشنبه ۴ آذر
مهدیموعود شعری از مجنون ملایری
از دفتر جوجه اردک زشت نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ ۱۷:۰۰ شماره ثبت ۴۳۸۱۴
بازدید : ۵۵۴ | نظرات : ۱۳
|
آخرین اشعار ناب مجنون ملایری
|
مهدیموعودبنشیندربرم
تابگویمبازگشتهدلبرم
ایهمیشههمدمتنهاییم
باعثعشقمنوشیداییم
توزنزدخالقمآییفرود
کاشحاصلمیشدموصلتوزود
ایندلمباهجرتویکعمرساخت
درقمارعشق.توبایدکهباخت
دلبرمدیدیوفادارمهنوز
بازهمبیتابدیدارمهنوز
عشقتوناممرامجنوننمود
انتظارتودلمراخوننمود
دیدنتیکارزویدیدنی
عمرمنبگذشتاینادیدنی
مهدیموعوددلدارتمنم
عاشقتهستمودلدارتمنم
جرعهایازجامشعرمنوشکن
دردهایمرابیاوگوشکن
منتظرتابازآییدربرم
تابگویمباز گشتهدلبرم
منبگویمشعرازآیینخویش
عاشقممنعاشقمبردینخویش
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.