جمعه ۲ آذر
کافر مسلمان.... شعری از روحیا لرستانی
از دفتر شیدایی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ ۱۶:۱۷ شماره ثبت ۴۳۶۱۰
بازدید : ۱۷۳۸ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب روحیا لرستانی
|
باد دوران دیده وقتی راه را گم کرده است...
شیخ پیری هم عبادت گاه را گم کرده است
من همان گمگشته ی دینم که تقصیری نداشت.. .
باد با گمراهی خود کاه را گم کرده است
*توبه های * من فقط * نام * تو را از یاد برد
*سوره ای* هستم که * بسم الله * را گم کرده است
اعتبار وصل مان تنها به * ریگی * بسته بود
برکه مان در سینه ی خود ماه را گم کرده است
از *سپید ی های چشم روزها * فهمیده ام..
کاروان ما مسیر * چاه * را گم کرده است
دردها وقتی به شکل اشک می ریزد. . ... بدان
بغض سنگینی مسیر * آه * را گم کرده است
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.