پنجشنبه ۲۴ آبان
خط تماس شعری از عباس یزدی (طوفان)
از دفتر طوفان نوع شعر
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۰ ۰۳:۰۰ شماره ثبت ۴۳۶۱
بازدید : ۱۳۶۲ | نظرات : ۲۲
|
دفاتر شعر عباس یزدی (طوفان)
آخرین اشعار ناب عباس یزدی (طوفان)
|
در پاسخ دشمن بجز آهن نشناسیم ما مرد نبردیم ز دشمن نهراسیم
سی سال گذشته نگرفتی تو ز ما درس امروز قویتر ز تو حاضر به قیاسیم
آماده ترین دشمن تو ملت ایران عمریست ز نیرنگ تو پیوسته حواسیم
یکبار دگر خوب ببین دور و برت کیست؟ گر عقل به سرت آمده حاضر به تماسیم
پوزش بطلب از همه ی خلق مسلمان عودت بده هر آنچه ربودی تو ز ما سیم
یک موشک بیهوده زنی وای بحالت هر نقطه ی دنیا به تو ما خط مماسیم
از بمب اتم ملت ما بیم ندارد بر قدرت پوشالی تو تیر خلاصیم
بیهوده زدی لاف ز تغییر و مساوات شیطان بزرگی تو . بر این قول و اساسیم
طوفان به دل اهل جهان از ستم تو الگوی همه حق طلبان همچو حماسیم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.