هزار و یک ترانه
دفتر اول: یاد یار
نام ترانه: بیا دخونه بازی های کودکی ها
تقدیم به: معشوق کودکی یم (بانو م-ب) که حال برای خودش پیر بانوی شده است چون من پیر و فرتوت
**
بیاد خونه بازی های کودکی ها
بیا د عشق بازیهای بچی گی ها
بیاد سادگی های بچه گی ها
بیاد بچه بازیهای بچه گی ها
**
برای اون روزها خوب هنوز هم من دلم تنگ ام
برای اون قهر و آشتی ها هنوز هم من دلتنگم
تو که بودی برام همسر – من میشدم برات بابا
تو می پختی برای من غذایی از سادگیها
**
به رسم وا بزرگترها
می بوسیدم تورا تنها
به رسم مادر وبابا
می خوابیدم باهم تنها
**
به رسم بزرگترها
بغل می کردمت هر گاه
بدور از چشم های تیز
میبوسدمت هر گاه
**
یادخونه بازی ها ی بچگی
یا آمپول بازی های بچگی
یا قهر و آشتیهای بچگی
یاد سادگیهای بچگی
**
یاد ش بخیر اون روزهای بچه گی
یاد دش به خیر او شیرنی های بچگی
دلم میخواد هرچی دارم که من بدم
یک بار دیگه باز برم به اون زمان بچه گی
**
حسن بذرگری(آیین)
توضیحات: سرایش94/10/14- بدیه – ناتمام- تقدیمی