يکشنبه ۲۷ آبان
\\\\\\\\\\\\\\\میلاد22\\\\\\\\\\\\\\\ شعری از آرش غفاری درویش(منتظر)
از دفتر درویش نامه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۴ ۱۴:۵۹ شماره ثبت ۴۳۵۶۲
بازدید : ۳۹۹۹ | نظرات : ۷۳
|
دفاتر شعر آرش غفاری درویش(منتظر)
آخرین اشعار ناب آرش غفاری درویش(منتظر)
|
"میلاد 22"
- پیمانه پر کردن زِ نو ، تا در میستانم کنند
- گفتند صفای قبله را ، از جمله مستانم کنند
- اینک چه جای گفتن از مردی که از "دی" میرسید
- گفتند که مستی خیره سر،دور از نیستانم کنند
- رفتم به پای عارفی ، گفتم چه مینوشی همی
- گفتا دو چشم انتظار ، تا مستو ارزانم کنند...
- دی از درون دی گذشت،دانی که میلادم چه بود؟
- "علت" خطای آدمم ، بر نطفه انسانم کنند...
- مقصد معٌین و خانه ات ، مسکن گزینه خانه ها
- آری چونین است قافیه ، از اهل تهرانم کنند
- Life is a song of birth
- And what a beautiful symphony of song
- An error led to the birth of thousands of birth
- Happy Anniversary error you Adam
- زندگی ترانه ی تولد ها است
- و چه زیباست سمفونی ترانه ها
- یک خطا باعث تولد هزاران تولد است
- سالروز خطایت مبارک "آدم"
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.