جمعه ۲۵ آبان
پســـــــری از جنـــــــــــــــــس مــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا شعری از مهدی سالاروند(صفا)
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۴ ۲۲:۰۷ شماره ثبت ۴۳۵۰۲
بازدید : ۴۶۸ | نظرات : ۳۰
|
دفاتر شعر مهدی سالاروند(صفا)
آخرین اشعار ناب مهدی سالاروند(صفا)
|
می زند در را دوباره
خسته و غمگین
کیست این مرد سه ساله؟؟؟
تکُ تنها، بی ستاره
بی شک از راه درازی آمده
خانم خانه نگاهی بر پسر کرد
زن نگاه خالصی دریافت کرد
من که دیدم آن پسر را،
نامه ای در دست داشت،
نامه ای غرق به آب
پسرک آشنا بود،
مطمئن بودم که او را دیده ام
خاطراتم را مروری کردم
خاطراتی بس غم انگیز تر از فرهاد
غمی در چهره دارد این پسر
تعارفی کردم بیاید تو،
تا ببینم کیست این مرد سه ساله!!
تکُ تنها، بی ستاره
اندکی صبر برایم کافیست
تا به یاد آرم که کیست؟؟!!
اما،گریه سکوتم را شکست
نامه از دستش فتاد
رفتم،تا نامه را بازش کنم
تا که بازش کردم ،
پسرک ساکت شد
نامه را خواندم
بغض گلویم را گرفت
یاد آوردم که کیست،
«پـسـری از جنـس مـــــــــــا»
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.